سوپر مارکت آنلاین اوبا‌مارکت همواره تلاش کرده است که با بسته بندی استاندارد و کنترل کیفی دقیق پیش از ارسال مرسوله ها، ارسال سفارشات بدون نقص و در کوتاه ترین زمان انجام شود. موارد مربوط به عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش و مغایرت اقلام دریافتی با تعداد کالاهای داخل فاکتور و مشکل در اصالت کالاها، باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود. در صورتی که سفارش شما با مشکلاتی از این دست رو به رو شد، می‌باید تا 48 ساعت پس از تحویل سفارش از طریق بخش گزارش مشکل وبسایت و یا از طریق شماره های ارتباطی، پشتیبانی اوبا‌مارکت را نسبت به جزئیات مورد نیاز مشکل، اعم از وزن و بارکد مطلع سازید. در صورت هرگونه دیرکرد در این اطلاع رسانی، مجموعه اوبا‌مارکت بسته به شرایط و نوع کالا در مورد مشکل تصمیم گیری خواهد کرد. بنا به دلایل بهداشتی، مواد تازه و فله ای، مواد منجمد، مواد لبنی و محصولات آرایشی و بهداشتی قابل بازگشت نمی باشند و فقط در صورت سپری شدن تاریخ انقضاء و مشاهده ی فساد محصول، لازم است که در همان روز تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع رسانی شوددر صورت سپری شدن تاریخ انقضاء و مشاهده ی فساد محصول، لازم است که در همان روز تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اوبا‌مارکت اطلاع رسانی شود. اگر مشتری برای تشخیص عیوب کیفی، ناچار به باز کردن درب محصول شد، نباید از حجم محصول کاسته شده باشد. موارد مربوط به فساد و یا خرابی محصولات بعد از هماهنگی های انجام شده از مشتری تحویل گرفته شده و برای بررسی توسط مسئول مربوطه به فروشگاه بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید فساد و یا خرابی محصول توسط مسئول مربوطه، هزینه ی حمل سفارش به عهده مشتری خواهد بود و در صورت تایید، بازگشت وجه کالای مورد نظر انجام خواهد شد. بازگشت محصولات به غیر از مواد تازه و فله ای، محصولات آرایشی و بهداشتی ،گوشتی و منجمد در صورتی که هیچ کدام از مشکلات ذکر شده را نداشته باشد با پرداخت هزینه ارسال به فروشگاه میسر خواهد بود. کاربر در صورت تمایل به بازگشت وجه کالا یا کالاهای آسیب دیده، می باید اطلاعات حساب بانکی ای را که پرداخت از طریق آن انجام شده، از طریق یکی از راه های ارتباطی به پشتیبانی مجموعه اوبا‌مارکت ارجاع دهد. در صورتی که این اطلاعات مغایر با حساب بانکی پرداخت کننده وجه سفارش باشد، همکاران ما برای اصلاح اطلاعات با شما تماس خواهند گرفت. مجموعه اوبا‌مارکت خود را موظف می داند که عودت وجه کالا یا کالاهای آسیب دیده را طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت غیرتعطیل انجام دهد. در صورتی که مشتری سفارشی را ثبت کند و پرداخت نیز انجام دهد اما پس از آن سفارش را به هر دلیلی لغو کند، مبلغ سفارش به صورت خودکار به کیف پول مشتری برای خرید های بعدی منتقل می شود و در صورت درخواست مشتری می توان مبلغ را به حساب بانکی او منتقل کرددر صورتی که فروشگاه هماهنگی های لازم برای زمان تحویل را با مشتری انجام داده باشد و زمان ذکر شده مورد تایید مشتری باید در صورت عدم حضور برای دریافت، سفارش به فروشگاه مرجوع می‌شود و مبلغ پیک مجدد بر عهده مشتری می‌باشد.